Creating Retail Parks

Wat?

Waar?

  • Perifere Detailhandels Vestiging (PDV)
  • Grootschalige Detailhandels Vestiging (GDV)
  • huis-, tuin- en keukenboulevard
  • woon- of meubelboulevard
  • woonmall
  • megastores
  • retail park
  • winkel- of boodschappencentrum (buitenstedelijk gelegen)

Waarmee?

  • ervaring en netwerk vanaf 2006
  • quick scan methode: RetailParkScanner (ontwikkeld door Creating Retail Parks)
  • top-sliced waarderingsmethode
  • teken- en meetprogramma
  • gestructureerd informatiesysteem
  • CRM-systeem
  • witte vlekkenplan
  • marketing platforms: www.creatingretailparks.nl en www.fundainbusiness.nl

Waarom?

Door onze jarenlange ervaring hebben wij een groot netwerk, expertise en een geheel eigen retail visie opgebouwd. Daarnaast hebben wij vooral plezier in wat we doen en is ons team out-of-the-box denkend, creatief en “fun-to-deal-with”.

Onze organisatie kenmerkt zich door onze gestructureerde werkwijze en no-nonsense instelling. We onderscheiden ons door SMART (Specific, Measurable, Achievable, Realistic, Time-bound) te acteren.

Wij vinden het belangrijk om op basis van respect en vertrouwen een duurzame relatie op te bouwen waarbij u als opdrachtgever centraal staat. Professionaliteit en integriteit zijn altijd leidend om zo projecten correct en succesvol af te ronden.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten