Advies
Bij CRP besteden wij veel aandacht aan het optimaliseren van winkellocaties. Middels onze kennis en ervaring adviseren wij u graag bij het maximaliseren van uw winst. De vragen die voor CRP centraal staan daarbij zijn: Waar staat u nu en wat adviseer ik u?
Retailparkscanner 2.0
Door middel van onze zelf ontwikkelde ”quick scan methode”, de RetailParkScanner 2.0, kunnen wij voor u de meest geschikte winkellocatie adviseren op basis van gewogen beoordelingscriteria binnen de meest essentiële kwaliteitsaspecten. Essentiële kwaliteitsaspecten waarmee rekening wordt gehouden zijn bijvoorbeeld: omgevingskwaliteit, functionele kwaliteit, de kwaliteit van de locatie, fysieke kwaliteit en commerciële kwaliteit.
Uitgaande van uw huidige situatie en onze analyse kunnen wij onze gegronde adviezen ontwikkelen om u maximaal te ondersteunen bij het optimaliseren en ontwikkelen van uw winkellocatie.
Project optimalisatie (positionering en concept)
Op basis van de uitkomsten van de RetailParkScanner kan CRP u adviseren wat betreft de positionering (laag of hoogsegment) en concept (thema, opzet, invulling, uitstraling, etc.) van uw winkellocatie. Hierdoor onderscheidt u zichzelf van de concurrent, waardoor de consument direct aan de uw winkellocatie denkt wanneer hij/zij iets nodig heeft.
Marketing- en verhuurstrategie
Naast het adviseren over een geschikte locatie kan CRP u ook helpen bij het inzetten van de juiste marketinginstrumenten waarbij vooral de verhuurbrochure extra aandacht krijgt. Na het analyseren van uw doelgroep zal CRP u passende adviezen geven op welke manier de doelgroep het beste kan worden benaderd.