Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Naast het zijn van adviseur en makelaar van grootschalig winkelvastgoed, hecht Creating Retail Parks ook grote waarde aan het inzetten voor maatschappelijke doeleinden.

Sponsoring Alpe d’Huzes

Hieruit is het idee ontstaan om sponsor te worden van Stephan van Harteveld, die met het Corio team voor Alpe d’HuZes inmiddels 4x de berg heeft beklommen. Stephan heeft hierbij samen met zijn team bijna € 50.000,- opgehaald voor KWF Kanker Bestrijding. Een grootse prestatie waarvoor hulde.

Bezoek de site van Alpe d’HuZes voor meer informatie over de stichting.

Sponsoring Kunst & Genoegen

Naast de sponsoring van Alpe d’Huzes stimuleert Creating Retail Parks ook creativiteit in de vorm van kunst en muziek. De christelijke muziekvereniging Kunst en Genoegen (K&G) is een show- and marchingband die onder andere meervoudig winnaar is van wereldtitels op de onderdelen Show en Mars. K&G probeert door het organiseren van activiteiten saamhorigheid te creëren onder jongeren en daar wil Creating Retail Parks graag een steentje aan bijdragen.

In 2013 was Creating Retail Parks één van de hoofdsponsoren en het resultaat mocht er wezen: de wereldtitel voor de Mars en Europese titel voor de Show op het Wereld Muziek Concours in Kerkrade.

Voor meer informatie over K&G kunt u terecht op de website van K&G.